۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶

با حضور استاندار هرمزگان:

۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد

۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان افتتاح شد

بندرعباس- با حضور استاندار هرمزگان ۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز در هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز حدود هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، خود مالک شهری، روستایی و بافت فرسوده آماده و به مردم شریف استان تحویل شد.

وی افزود: تاکنون از مجموع تکلیف استان در نهضت ملی مسکن ۲۱ هزار واحد مسکونی آماده و تحویل شده و ۱۱ هزار قطعه زمین نیز به مردم و متقاضیان تحویل شده است.

دوستی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان پیشرفت خوبی دارد و عقب ماندگی طرح در سطح شهرستان بندرعباس نیز در دو منطقه شهرک پیامبر اعظم و اراضی موسوم به ۱۵ هزار واحدی در حال جبران است.

استاندار هرمزگان گفت: برای اراضی ۱۵ هزار واحدی تاکنون ۸ هزار متقاضی با سهم آورده اولیه ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومانی وجود دارد که در یک ماه اخیر پروژه سرعت گرفته و ۴ هزار قطعه زمین در این منطقه آماده شده و کد گرفته است و ۳۰۰ واحد نیز در مراحل مختلف فونداسیون هستند.

وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر سرعت خوبی گرفته و با انتقال تجهیزات پیمانکار روند انجام کار بهبود یافته است.

دوستی با اشاره به نقش ویژه پیمانکاران و انبوه سازان بویژه در بخش خود مالک طرح نهضت ملی مسکن و احداث واحدهای مسکونی گفت: پیمانکاران نقش بزرگی در طرح نهضت ملی مسکن دارند و با پذیرش ریسک وارد این عرصه شده‌اند که تلاش این قشر نیز قابل تقدیر است.

کد خبر 6232951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha